OK, kerkiävät sitten seuraavaan lehteen ... jos tämä katsotaan
tarpeelliseksi.

Lähettäjä: DX [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com] Puolesta Suomen DX-Liitto
Lähetetty: 1. marraskuuta 2013 16:55
Vastaanottaja: dx@hard-core-dx.com
Aihe: Re: [DX] luottamuksellinen radioviestintä

Tässä ilmeisesti mietitään, mitä sopii laittaa lokipalstalle ja mitä ei.
Asia oli muutama vuosi sitten keskustelussa ja silloin päädyttiin siihen,
että kauhean tiukkaa linjaa ei tarvitse vetää, mutta joku roti kumminkin on
pidettävä. Voin kaivaa tiedot esille myöhemmin, mutta nyt minulla ei ole
siihen aikaa - RM 11-12:n tekeminen painaa päälle.

HAA

1.11.2013 16:40, Ilkka Martikainen kirjoitti:
> [...]
> yleisempääkin mielenkiitoa - joten tälle palstalle. Ne, joita tämä ei
> kiinnosta - voivat jo tässä vaiheessa sitten deletoida viestin!
>
> Tämä liittyy siihen, onko viesti tarkoitettu yleisesti
> vastaanotettavaksi vaiko ei.  Ja tässä peilataan Viestintäviraston
laintulkintaa asiassa.
> Poliisi- ja palokunta- yms. liikenne  33 MHz alueella on tarkoitettu
> yleisesti vastaanotettavaksi, jos se on esim. joku yleinen
> vaarailmoitus tai viesti yleisellä kutsukanavalla, jota esim. alueen
> asukkaat voivat vapaasti kuunnella. Vrt. esim. USA:n Weather Radio
(tornado- ja myrskyvaroitukset).