Tällä foorumilla oli reilut 10 vuotta sitten tiukkaa keskustelua siitä
voiko sähköposti-qsl:n hyväksyä.  Vaadittiin, että niistä ei saa laskea
pisteitä. Useampikin kuuntelija ilmoitti tiukasti, ettei tule sellaisia
ikinä hyväksymään, vaan ainoastaan postin kautta saapuneet verifioinnit. He
ovat ilmeisesti sittemmin  muuttaneet mielensä......

Maailma muuttuu,  Entisellä pediskaverillani oli 4 radiota ja nauhuria yhtä
aikaa käytössä.   Ryöstökalastaja, ajattelin.... Minulla on nyt IQ, jolla
saan talteen 19 taajuutta kerralla....  ehkä kohta Perseus tms.  Ja voisin
tehdä nykyisen sellaisen kimparaprotin, että laittaisin oman raporttini
samaan kuoreen jonkun kanssa....
73's jhy
..

>Tuo vastasi lähettämällä raporttini takaisin.
>Verifionniksi tuohon oli lykätty aseman leima, jonka alla (sentään
>omakätinen) allekirjoitus sepustettuna kuulakärkikynällä.
>Huoks.
>Nykyisten väljien verifiointisysteemien mukaan hyväksyn, tuo kai sitten
 on >QSL. Parikymmentä vuotta sitten olisin ollut toista mieltä...