----Alkuperäinen viesti----

Lähettäjä: kt.tuomi...@kolumbus.fi

Päivämäärä: 6.3.2014 12:35

Vastaanottaja: "Suomalaisten DX-lista"<dx@hard-core-dx.com>

Aihe: Re: [DX] HDSDR+NPR

?HDSDR, olen vähän testannut tämän ohjelman nauhoitusominaisuuksia- ja
mahdollisuuksia. Klipit merkkautuvat kunkin klipin alkamisajan mukaisesti. Tämä
helpottaa jonkin verran tasurien hakemista. Maksimiklippi voi olla pituudeltaan
n. 9 minuuttia
 30 sek. 8 minuutin klippi vie tallennustilaa 3.43 Gt. Nauhoittaminen on yhden
napin takana.?

Mikä tuota tallenteen pituutta rajoittaa, onko järjestelmä FAT eli yli 4 Gt
tiedostot eivät onnistu?Sehän kannattaa muuttaa NTFS muotoon.Omassa systeemissä
10min tallenne ottaa 20Gt.
KTU