En muista oliko pystyyn kuolleesta kuusesta tai muusta, koska itse en ollut
mukana sen pystytysoperaatiossa.

---
Niin tai, ikivanha mutta kituliaasti kasvanut korkeakin kuusi on
kestävyydeltään katajan luokkaa.
Taipuu kai siinä kuin lasikuitukin, mutta ei todella hevillä katkea.
Ongelma kai monille mistä moisia löytää, se pitää tietää ja paikka
mielellään omalla maalla. :)
Mitteepä mie muusta tiedän, en mittään kykyajan materiaalieista.
Ja hiton hyvä niin.

t . MNi

10. maaliskuuta 2014 17.16 Markku Niiranen