Terve,

Itse käytän nykyään Studio1:tä Perseuksella tekemieni tallenteiden
kuunteluun. Siinä vaiheessa kun älysin, että työpöydän kaikki ikkunat saa
tallennettua avautumaan aina samaan  paikkaan kun softan aukaisee, niin se
vei vei voiton Perseuksen omasta softasta:)

Mä en kaappaa videota sinällään (täytyy kokeilla joskus), mutta audiossa
Total Recorder toimii ok. Samoilla asetuksilla kuin Perseustakin käytän:
Audio Recording Source = Software.

Ehkä kannattaa heittää mailia tuonne Studio1:n Yahoo groupiin:

73 IKA