----Alkuperäinen viesti----
Lähettäjä: jouni.m.keski...@uta.fi
Päivämäärä: 31.7.2014 23:00
Vastaanottaja: "Suomalaisten DX-lista"<dx@hard-core-dx.com>
Aihe: [DX] Käyttökokemuksia IRC-kupongeista?

Löytyykö listalaisilta kokemuksia IRC-kuponkien (International Reply
Coupon) käytöstä vielä viime vuosilta? Tunnetaanko niitä ja osataanko
käyttää asemilla? Vanha työkaveri muisti että olen DX-kuuntelija ja
kysyi vieläkö käytämme IRC:itä. Itse olen käyttänyt viimeksi viime
vuosituhannella, mutta muistelin että täällä listalla oli
IRC-kupongeista taannoin jotain juttua.

Postimuseossa ovat tekemässä selvitystä IRC-kuponkien käytöstä. UPU on
julkaissut niitä vuodesta 1907 ja systeemi on yhä käytössä
(http://www.upu.int/en/activities/international-reply-coupons/about-irc.html
).
Ovat kuulemma jopa keräilykohteita.

Jos menee liikaa ohi listan aiheesta, niin viestiä voi pistää myös
suoraan minulle.

Jouni