"Vihaan FM-laineita? Ei suinkaan, FM-kuuntelu ei vain ole dx-kuuntelua."
kirjoitti AHE.

Tällähän ei ole väliä, mutta jossakin viestissään AHE kirjoitti taannoin
(saattaapi löytyäkin kun postilaatikossa 1911 viestiä) oli myös FM:n
suhteen maininta "tuolla vihaamillani laineila" vai oliko se "tuolla
vihaamallani alueella."
:)))
Mutta eipä väliä.......

t. MNi