Infoa vaan meille MNi kun artikkelin löydät ;). Oli 1984 laitteen esittely
Lontooksi DX-Kuuntelijassa ainakin. PÄ oli tunnettu uudisraivaaja ja hän
hankki ainakin sellaisen, ja voin katsoa keväällä joskus sen jutun jos
satun DX-Cl arkistojeni syövereistä Saimaalta sen taas löytämään. Keitän
täällä voittokahvit jos Markku voitat tämän "vedon" ;)
HPI, Espoo

22. helmikuuta 2015 17.45 alpo.heino...@pp.inet.fi <alpo.heino...@pp.inet.fi