No, mitä mieltä olet Harry noista esim. JLN:n mainitsemista utility asemista jo
saaduista pisteistä- poistetaanko? R Saint Helenat sun muut?
Mutta keskusteluhan menee juuri niin kuin ajattelinkin, suurkiitos siitä.
AHE

Lähettäjä: harry.forsb...@pp.inet.fi

  No, itse en ollenkaan kannata utilityasemien mukaan ottamista
pistelaskentaan. Syy: ajatus tuntuu harvinaisen väkinäiseltä, ja utilityllä
on muualla jo omat sinänsä hienot fooruminsa. DX-kuuntelu on BC-asemien
kuuntelua. Kaikki DX-kuuntelussa menisi entistä pahemmin sekaisin. Ehdotus
muistuttaa nykyhallituksen kaoottista puuhailua, sotea ja vastaavia.
    Samasta syystä ei mukaan myöskään aikamerkkiasemia, vaikka itse sain
niiltä kuten  WWV:ltä QSL:iä jo 1960-luvun alussa ja symppaan ja seuraan
niitä, myös niiden hyödyllisyyden takia (kalibrointi).
    Arvostan suuresti utility-kuuntelua, silti.
                                                  73's HF

Alpo Heinonen
Vaaranlaita 5 A4

FI-96440 ROVANIEMI