Nykyään viestittely jakautuu useiden eri kanavien kesken. On some, jolla
Suomessa tarkoitetaan lähinnä Facebookia tai Twitteriä, joitakin yksittäisiä
keskustelupalstoja ja sitten tämä postilista. Viesti pitää lähettää monen
kanavan kautta, sillä ei ole enää yhtä ainoaa oikeaa väylää saada sanomaa läpi.

DX-liittoon liittyvälle kritiikille oikea osoite on liiton nettisivut ja siellä
oleva foorumi. Liiton Facebook-ryhmään liittyminen ei tietääkseni vaadi
jäsenyyttä SDXL:ssä. Myös liiton DX-fanisivu palvelee.

Eihän Facebookiin ole pakko mennä, mutta kyllä sen seuraaminen kummasti avartaa
maailmaa. Suosittelen kuuntelemaan Yle Radio 1:n Julkinen sana -ohjelman viime
viikon jakson. Siinä puhuttiin mm. kuntien ja valtion viranhaltijoiden
some-käytöstä ja sosiaalisen median hyödyntämisestä osana
viestintäkokonaisuutta.

TET

Ps. Aika moni tuttu dx-kuuntelija on sanonut, ettei halua enää seurata tätä
postilistaa. On kuulemma parempaakin tekemistä, esimerkiksi dx-kuuntelua. ;)