TIEDÄ SITTEN mistä lie kyse, mutta Hepburnin troposivu on jo tovin näyttänyt ainakin minulle, vain yhden kartan vallitsevaa tilannetta kuluvalta vuorokaudelta. Sekä menneiden 6 vrk:n tilannekartat.

Muita vaihtoehtoisia? Kuin tämä:
http://cluster.f5len.org/index.php?p=tropo
..

VAAN MIULLAPA kävi hyvä tuuri. Olin tässä taannoin tasan miljoonas vierailija sekä DXmapsissa että Hepburnin troposivulla, ja mikähän se kolmas saitti oli, joka lykästi samaan miljoonaläjään..

Oi onnea ja autuutta, että on rasittavimpia bannereita, pitkään aikaan. Kursori kun bannerille osuu, kilauttaa sellaisen portaalikongin, että meinaa paikat suusta tippua ja vetelä alle päästä. Palomuurillahan tuon bannerin osoitteen saa blokatuksi, mutta kun noin tein, jo kahdesti on Ffox rikkoutunut ja täytynyt asentaa uudestaan, tosin tämä selainsärkyily saattaa olla vain sattumaa ilman suoranaista Mozillan ja mainoskaupan kytky-yhteyttä.

73, IS