Tervehdys,

Lupasin Kesiksessä laittaa jakoon kokemukseni Körner 19.3 rakentamisesta.
Pyrin ohjeistamaan valmistusprosessin siten, että itse osaisin sen rakentaa
jos lukisin tuon:)

JJH laittoi sen ystävällisesti http://www.fmdx.tk/ -sivustolle, jossa se on
kaikkien saatavilla. Kiitos Janne!

Otan mieluusti vastaan kommentteja, täsmennyksiä ja mahdollisia
korjauspyyntöjä dokumenttiin.

Haluan painottaa, että tämä ei välttämättä ole se 100%:sti oikea tapa tehdä
Körner ja jokainen siis käyttää ohjeistusta omalla vastuulla. Mun katolla
tuo antenni tuntuu kuitenkin toimivan hyvin!

Eli ensi kesän ES kelejä varten tarjolla muutaman tunnin
nikkarointiprojekti!

73 IKA

Ismo Kauppi

P.S. Suora linkki ohjeisiin tässä: http://www.fmdx.tk/ohjeet/korner_19_3/