To: "Suomalaisten DX-lista" <dx@hard-core-dx.com>
Sent: Friday, September 18, 2015 4:00 PM
Subject: Re: [DX] DX-KUUNTELIJA 1978

Tämä on ollut hieno projekti ja  suurkiitos kaikille tekijöille.  Nyt kun
menetelmät on rasvattu kohdilleen, niin olisipa mielenkiintoisa, jos saisi
myös vanhat paikallslehdet talteen.  Niitähän ilmestyi aikanaan paljon eri
puolilla Suomea.  Itse olin jonkin aikaa HäDXK-Bulletiinin parissa.  Näitä
voisi vielä löytyä - ovat pian katoava kulttuuriperintöä...
terv .jhy