No nyt hävettää, pitkän talven jälkeen olen aina kesäterässä, vaikka
talviturkki kelin myötä taas tuli poistettua.
Kuuntelin nauhan, ja jingle ja ID on selkeästi (!) "Radio Koszalin."
Kiitoksia paljon!
Tosin, eihän se uusi ollut, mutta kun talven jälkeen en näitä taajuuksia
ym. enää muista.
Muuten hauska juttu.
Radio Koszalin jingle alkaa samanlaisella naisten hyminällä kuin Radio
Zlote Przebojen. =)

t. MNi

29. toukokuuta 2016 klo 18.30 Reijo Alapiha <reijo.alap...@uef.fi>