Ajelin aamupäivällä Jyväskylästä Ouluun. Jo alkumatkasta alkoi
autoradion näytössä näkyä ihan muita nimiä kuin Nova ja kumppanit.
Koko matkan ajan kuuluikin koko ajan 10-20 vierailta mailta asemaa.
Asiaa! Lähinnä tuli Romaniaa ja Puolaa, mutta seassa muutakin. Pari
parasta näkyi RDS:änä yli 100 kilsaa!

     AON