Hannun muistolle.
Olet nyt paremmassa paikassa ja kehityt henkenä edelleen.
Kuolema ei ole kaiken loppu vaan kaiken alku ja jatkumo.

Hannu Perttulan muistan vielä  jokusista puhelinsoitoistani hänelle täältä
Hailuodostakin.
Juttelimme muutamia kertoja.
Ja hänen portugalinkieliset oikein äännetyt radioasemien nimet tuntuivat
mukavalta korvissa puhelimessa.
Hän myös aikoinaan lehdessä (en käytä sanaa lehdessämme kun jäsen en enää
ole) julkaisi moniosaisesti sarjaa Brasilian radioasemien vastauksista.
"O` Brasil."
Noh mainitsen lopuksi  vielä.
Puhelimessa Hannu kehui minulle  joskus vuosia sitten kovasti nuorta
DX-persoonaa, joka tunnetaan nimellä Jan-Mikael...
Eli Hannulta takautuvasti "Pilvien takaa" kehut ja kannustukset herra
Nurmelalle.
Jollet niitä saanut Hannun eläessä tässä maanpiirissä.

Kaunista taivalta, kaunista jatkoa...

t, MNi

22. syyskuuta 2016 klo 10.00 Risto Vähäkainu <risto.vahaka...@helsinki.fi>