Hannu oli paitsi koko DX-kuuntelu-uransa ja minun vastaavan ajan hyvä ystävä, myös koulukaverini ja nuoremman poikani kummi.

Lukuisat olivat ne yhteiset tapahtumat mitä kuuntelun merkeissä aikoinaan vietimme eri puolilla Suomea missä Hannu oli kulloinkin töissä ja välillä minunkin kotonani.

SDXL:n kesäkokouksessa kun keskustelimme niin oletin minun täältä ensin lähtevän diagnoosini takia, mutta toisin siinä nyt sitten kävi. Hannun piti ARM:n kanssa tulla tänä syksynä luokseni vierailulle, mutta se jää nyt ainakin hänen osaltaan tekemättä.

Rauha Hannun muistolle.

IJL