Juu, tänään tuli perille lehti.

DX-kuunteluhistoriaan liittyvään kirjoitukseen lisäisin myyntipaikaksi laitteille ehhdottomasti Suomen radiohistoriallisen seuran foorumin. Siellä on ihmisiä jotka osaavat arvostaa radioita joten saanenevat paremman kohtelun kuin jobbareita täynnä olevat huutonetit. Ei varmasti maksimaalista voittoa laitteistaan tavoittelevat myyjät täältä välttämättä kalleinta hintaa saa, mutta mainitsemani radiolaitteen arvostus on ainakin minulle ollut aina yksi kriteeri.

http://www.radiohistoria.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?board=haku

Kun itse olen myymässä ja suurelta osalta jo myynytkin sairauteni takia kaiken laitteistoni olen myyntikanavina käyttänyt mainittua ja Facebookkia. Itse kun en ole koskaan viitsinyt noita huutonettjä käyttää kuin harvoin ja silloinkin vain ostajana. Tässä tilanteessani en kerta kaikkiaan edes moista rumbaa jaksaisi kun nytkin kymmenien ostajien vierailut käyvät voimille vaikka muuten mukavaa onkin ollut keskustella erilaisten harrastajien kanssa.

73,IJL

---
Avast Antivirus on tarkistanut tämän sähköpostin virusten varalta.