73 de SDXL1398/OH5MD, Ilkka M.

Lähettäjä: DX [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com] Puolesta Juha Solasaari
Lähetetty: 9. marraskuuta 2018 11:09
Vastaanottaja: dx@hard-core-dx.com; j...@sdxl.org
Aihe: Re: [DX] SDXL järjestää: SDRPlay (Software Defined Radio) webinaari -
Tallenne

Erilaisia alumiinikoteloitahan on saatavana ja sellaisiin on suhteellisen
helppo työstää tarvittavat läpivientiaukot.

Entä muovikotelon päällystäminen kuparoidulla teipillä? Teippi voisi olla
näkymättömissä kotelon sisäpinnalla. Tarvittaessa teipin pintaan voi juottaakin.

RSP2pro on jo valmiiksi metallikotelossa. Se ei kuitenkaan estä mahdollisia
sisäsyntyisiä häiriöitä.

73 de JTS

pe 9. marrask. 2018 klo 9.59 Raimo Karjalainen (raimo.j.karjalai...@jippii.fi)