Iranin tutka kuului viimeeksi 10.11. taajuudella 28,860 MHz +/- 30 kHz.
Kiinalainen tutka lähettää 40 kHz leveydellä usein 14,3 kHz:n tuntumassa.

Venäläiset tutkat ovat olleet viime aikoina vähemmän toiminnassa.

GPS satelliitin häirintään Lapissa tarvittiin noin 10 km:n korkeudella
Murmanskin yläpuolella vain muutama kymmenen wattia säteilytehoa.

 Pekka Kemppinen

ma 12. marrask. 2018 klo 17.14 esko.nykan...@pp.inet.fi (