Harmi kun tuohon aikaan en piipahtanut noin alhaalla.
Olen ollut kyllä bandilla tähän saakka mitä välillä puuhaillut muuta radion
soidessa taustalla.
Mulla Hailuodossa alkoi kuulua 12.15 UTC tuttuja taajuuksia, 1134 koreaa ja
japsit 1143 ja 1278.
Se homma päättyi kuin seinään tuossa 13.15 UTC ja koko homma (kelit)
tipahti aivan muualle.
Eli kaiketi kaakkoon ja siitä "lirutellen" länteen.
Mutta 13.00 - 14.00 välissä kyllä kuului kiinaa ym hyvin mieenkiintoisilla
taajuuksilla.
1143:n japsin peitti välillä vuorotellen kolmekin asemaa kunnes
japanilainen tipahti.
Yhden asema kieltä en uskalla edes arvailla, olisiko kiinalainen
vähemmistökanava?
Taaajuudet niin puuroa, ettei mitään tolkkua saanut loopillakaan kunnes
alkoi Intia kuulua joka lävestä ja sen myötä Irania.
Mutta iranilaisilta livahti (monilta) paikallislähetysten ajat ohi.
Siinä olisi tullut ainakin yksi uusi, mutta..... =D

MNI

pe 23. marrask. 2018 klo 19.36 Reijo Alapiha via DX (dx@hard-core-dx.com)