Kovin on MW- alue täällä Hailuodossa ollut vapisevaa, huojuvaa, meluista ja
jopa liki täysin hiljaista.
Tämä on normaalia.
Normaalia, kun auringolla menee lujaa. ;P
Täytyyhän senkin välillä laittaa ranttaliksi ja juhlia...
Jotain hetkittäin tulee, kuten eilen lyhyen aikaa tavan japseja.
Taisi olla kauden neljäs kerta mulla kun ex- vuosien dominantti JOIF 1413
kHz pyyhkäisi hetkeksi Vestin täysin alas.
Se ei kauaa kestänyt ja 1278kHz toinen fukuokalainen pinnisteli purinoiden
ja rutinoiden alta.
Ei kummoista.
14.12 grönlantilainen 570kHz kuului ajoin välillä 6.00-7.00z..
Muita ei tehnyt mieli kuulostella.
Eikä nytkään näytä kummoisemmalta.
Mutta jos intialaisia (uusia) kaipaisin, niin eipä sieltäkään yhtään
paremmin. ;P
Ja uusien etsintä jo työlästä kymmenien vuosien jälkeen.
Mutta joku uusi tällekin kaudelle mulle tullut.
Ei näihin tartte looppia kummoisempaa.
Kuten ei moniin muihinkaan ns. "tavallisiin."
Tuo "tavallisuus" on aika epämääräinen määritelmä.
Mutta mulle on riittänyt looppi ja muutamaa tuntia lukuunottamatta liki
täydellisen häiriöttömät olosuhteet 24/7 ihan omassa kotinurkassani. =)
Ja tämä yhdistelmä on helekutin hyvä. =D

T. MNi Hailuodosta

Ei
viruksia. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>