Totta, tyhjä oli.
Tosin lokeja saa myös OLL:n kautta, mutta kyllä tämä HCDX on myös tärkeä
väylä.
Ainakin mulle, kun saa vihjeitä muualtakin.
Brsalian suunnaltahan noita etenkin tulee, Bulgariasta, Kreikasta...
Kuten jokainen tietää.
Tämä HCDX oli aikoinaan suomalaisillekin tärkeä juttu.
Etenkin niille, jotka runttasivat tätäkin kautta liitossa läpi muuallakin
ihmetystä herättäneet sääntömuutokset.
Mutta se oli sitä aikaa.
Ja moisen myötä en ole liiton jäsen enää.
FB:n puolella (ja muuallakin) näyttäisi olevan keskustelua, mutta FB:n
jätän omille (vain 13) ystävilleni.
Ja oikeastaan, erakko yksityiskuuntelija ei hirmuisia kaipaa.
Mutta nytkin OLL:n puolella vanhaa Iberia- kuuntelijaa lämmitti syvästi
JLN:n lokaukset.
Jotkut kuuntelevat ja auttavat muitakin.
Kiitos.
Munkin olisi pitänyt ja monesti..., eikä vain odottaa valmista.
Kaipaamiani japseja (JOLF:n tuttua käkikelloa puolen tunnin välein, liki
ikikuulujan JOFR:n iloista porukkaa...) ei ole kuulunut aikoihin.
Mutta jotainhan aina.
Vaikka intialaisia.

MNi

la 9. helmik. 2019 klo 17.16 Mauno Ritola (mauno.rit...@gmail.com)