Mendigurenek:
San Toribiok etxakixat/nat zelan esango zeuan, baina Zabala fraidiak Pello
jok/n izena, ez Peio.
Eibartik:
Arrazoi konpletua
Mendigurenak:
ll-ak zuzen ahoskatzia, ostera, galdutako burrukatzat jo biharko jo(n)au.
Eibartik Mendigureni:
Etxuat uste: Eibarko txitxak oilluak izaten segitzen juek, elliakin; nik
ostera galdutzat ematen juat Tolosa aldian karnizerixa/harategi batian sartu
eta "bildotsa" eskatzen ibiltzia.. Zelako enpeiñua karnizeruak "antxumea"
saltzen... eta nik ezetz, "bildotsa" bihar nebala, ez "antxumia".