Xabierrek:

<Egokixena Amatiñorenean eitxia litzake. Presiñua egitxeko edo, aguriak
<Asierrek diñoan bezain billurtiak badira, ikara pixkat sartzeko.

-- Xabierrek ez bajakik be, ni soziedadetan nok bazkide. Bata Kerizpe
izenekua (nere aitta zana tarteko 1940ko hamarkadan edo sortutakua) eta
bestia Itxulanbru, gure Asierren aitta zanan kuadrilliak 1960tik aurrera
zabaldutakua.
   Itxulanbruan sortze beretik sartu izan dittuk emakumiak. Kerizpian,
ostera, barixakuetan sartzen laga ala ez erabagitzen jiharduek oindiño.
   Eta, besterik uste izan arren, nik esango neukek Kerizpeko gaur eguneko
soziuen bataz besteko adiña Itxulanbrukuenena baino gaztiagua dala.
Kerizpian sortzailien bigarren edo hirugarren belaunaldixak aintzen jok.
Itxulanbruan, ostera, oindiño be lelenguak nausi (uste juat).
   Amatiño