Ez potxola... Gusto kontua bada "etxe-saltzaileak" hobe... Eta firmatu badut
izan da niretzat "Garmendia kasua" izan zelako hura. Badut beste dendista
batena ere. Hura argentinarra zen, kartala ikusi nuenean bere kontsultara
joan -ausardia behar...- eta,  "che vos sos la traductora. Tengo un amigo
vasco, de caserío, en Mallabia, que tiene un diszionario y me ha rotulado mi
diván. Cheveré!" Horrela hartu ninduen nik bronka bota ondoren, baina hark
ere bere lagun baserritar sasi-jakintsuarekin segitu du... Liburu bat
idazteko adina daukat.

Aupa Bego
aspaldiko!
Zorionak, firmau egin dozu.
Kalamidadiak toki guztietan dagoz. Eta
"higiuezinen agentzia"-k ez dau balio?
Leire

 --- Egoibarra - Eibarko Udala
<[EMAIL PROTECTED]> escribió:

> Zoritxarrez aspaldiko kontua da, eta zertxobait
> baino gehiago dakit letrero
> ditxoso horren inguruan... Mila aldiz deitu ez
> badiot ez diot behin ere
> deitu Garmendia jaunari. Berari bakarrik ez,
> Mapfren ezagutzen didudan beste
> bizpahiru pertsonari ere bai. Guk biok ez dugu
> elkar ezagutzen baina
> telefonoz sarritan egin dut berba berarekin;
> jatorra gizona: euskalduna
> ahoz, baina...bainak ortuan! Artículo tres,
> kasurik pez. Eta ez nion
> konponbide bakar bat eman ez, dozena erdi bai..
> (Garmendia etxegintza
> [...]

Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es