Kaixo.

Aurreko mezu batean ikusi dut Leirek aipatzen zuela nola jada ez duen jasotzen bere blogean utzitako erantzunak korreoan. Nik ere ez.

Gainera, orain arte RSSak twitter eta facebook-era bideratzeko erabiltzen nuen zerbitzuak ere ez du jada funtzionatzen. Hasiera batean uste nuen twitterfeed zerbitzura problema zela, baina ITTT-ra pasa eta berdin. Beraz, arazoa eibar.org-en dago.

Ea Arrateko Amak (edo haren ordezkari batek) zerbait egiterik duen.

;-)

Iturri