Kaixo.

Bai, Joxe Aranzabalen saioaren jarraipena da solasaldia.

Oker ez banago, 2008tik nenbilen bertan, eten txiki bat egin banuen ere.

Uzteko garaia iritsi dela erabaki nuen udan, baina Irratiko oposaketak
direla eta, abenduaren amaiera arteko konpromisoa hartu nuen.

Ziur naiz Luistxok ondo egingo duela eta, purrustadei dagokienez, hortxe
egongo da Maite Goñi gauzak bere tokian jartzeko.

Iturri