Ene ba Elena, makaleko buelta eman diozu orain 25 urtekoari. Zorionak!!!

Nik, egia esan, apenas gogoratzen dudan orduko gutuna, baina imajinatzen
dut idatzi zuena bezala, ingenuoa eta pretentziosoa izango zela. Kopiarik
ez dakit daukadan, baina lotsatuko naizen beldur nahiago ez bilatzea, eta
urteurrenaren kontura zuk eta besteren batek irakurri duzuela pentsatzeak
ere... bueno, hobe ez pentsatzea. ;-)

Aurreko astean Goienatik deitu didate (garai hartan Kazetaritzan ikaskide
nuen Aitziberrek deitu dit gainera) urteurreneko erreportajerako, eta
orduko ekitaldiko argazkirik ba ote nuen galdetu. Ez nuen ezer aurkitu,
baina ...eta kitto! euskara elkartean baitan sortu genuen literatur
taldearen argazki batzuk eta paper solteren bat agertu zaizkit. Kontua da
euskara elkartea sortu berritan Literatura taldea sortu genuela  eta han
elkartu ginela zenbait berso libre: Luistxo patriarka lanetan, Ane
Sarasketa, Ander Arroitajauregi, Asier Serrano, Enrike Izagirre, Lierni
Ibargutxi, Oier Narbaiza, Eluska Hernandez...  Bergarako maitasun gutun
lehiaketaren berri izan genuen eta literatura talde horretan ariketa moduan
egin genituen gutunak, elkarri irakurri, eta iritziak trukatu ondoren,
bidali genituen lehiaketara.

Argazki bila hasi eta literatura taldeko papertxo bat agertu zait karpeta
zahar batean, ...eta kitto! euskara elkarteko garai harteko idazkariak
literatura taldeari bidalitakoa. Maitasun gutuna bete betean:

"Bihar 7.30etan Bilera Itsulanbru elkartean NORBAIT ETORRI LITERATURA
ASTEAZ KOKOTERAINO NAUZUE. Jaso"

oier.