Duela bi aste eman zuten Bergaran Basker dokumentala, pentsatzen dut Bergarari
zegokiona izango zela.

Nik ez nuen ikusi, baina ikusi zuen batek esan zidan oso kuriosoa zela, nola
agertzen ziren filmatuta herriko gertaera garrantzitsu-edo asko, baina gertaera
guztietan protagonista jendearen eguneroko bizimodua zela itxura denez egileari
hori interesatzen zitzaion, herritar normalen eguneroko bizitza.

Interesgarria omen zen 60. hamarkadako bizitzaren zati bat ikusteko.

Elna

________________________________
Nork: eibartarrak=postaria....@mg.postaria.com
<eibartarrak=postaria....@mg.postaria.com> honen izenean: Aintzane Agirrebeña ,
Eibartarrak-en bidez <eibartarrak@postaria.com>
Bidaltze-data: asteazkena, 2017(e)ko otsailaren 15a 20:54
Nori: Eibartarrak Zerrenda
Cc: Aintzane Agirrebeña
Gaia: [eibar] BASKER: 1960ko hamarkadako euskal kulturari buruzko suediar
dokumentalak

Epa,

Nere anaiak hauxe lanau laga desta ikusteko (uste dot Durangoko azokan erosi
zebala):
https://web-argitalpena.adm.ehu.es/listaproductos.asp?IdProducts=USS00164702&titulo=Basker.%201960ko%20hamarkadako%20euskal%20kulturari%20buruzko%20suediar%20dokumentalak
[...]
web-argitalpena.adm.ehu.es
Otros títulos que le pueden interesar. Basker. 1960ko hamarkadako euskal
kulturari buruzko suediar dokumentalak / Documentales suecos sobre cultura
vasca en la ...

Ezagutzen zenduen?
Oindio ez dittut ikusi dokumentalak osorik, baiña oso-oso interesgarrixak
irudittu jataz! Eta ikertzailliak lan haundixa egin dau dokumentalian azaltzen
dan jentia identifikatzen.

Hemen dokumentalan trailerra: TRAILER DEL DOCUMENTAL
"BASKER"<https://vimeo.com/193695520>

<https://vimeo.com/193695520>

[https://s.yimg.com/nq/storm/assets/enhancrV2/23/logos/vimeo.png]
TRAILER DEL DOCUMENTAL "BASKER"