> Wiadomo, że to kwestia wyboru, aczkolwiek osobiście zwykle ignoruję
> takie pytania, bądź udzielam tzw. odpowiedzi wojskowej wymijającej,
> znanej też jako Cięta Riposta Wujka Staszka. ;-)
>
> Ewentualnie zawsze można zastosować argument w stylu "masz coś nie tak z
> gadu, mam cię na liście, widać źle ci pokazuje". ;]

dobra moze być też odpowiedź:
aaa... windowsa przeinstalowałem i mi kontaktów trochę wcieło (na szczescie
mało userów gg zdaje sobie sprawe z tego że istnieje ekg :))

czasem przy użyciu opcji /at lub /timer mozna wywołac i niektorych gg-wiczów
niezłe zamieszanie :P (typu pytania "co Ty kurde robisz o 3ciej w nocy na
GG" :) )

pozdr,
---
Marcin Rybak