On Fri, 22 Apr 2011, Mikolaj Kucharski wrote:

> Problem z ncurses pod OpenBSD. Na chwile obecna brak rozwiazania. Jak
> ktos ciekaw.

Spróbuj w ui-ncurses.c w ui_ncurses_loop w miejscu:

                if (ui_need_refresh) {
                        ui_need_refresh = 0;
                        endwin();
                        refresh();
                        keypad(input, TRUE);
                        /* wywoła wszystko, co potrzebne */
                        header_statusbar_resize(NULL);
                        changed_backlog_size("backlog_size");

                        goto redraw_prompt;
                }

Po endwin a przed refresh dodać:

                        resizeterm(LINES, COLS);

Nie wiem czy pomoże, ale warto spróbować.

--
gof

Odpowiedź listem elektroniczym