Saluton,

Fakte jes mi ricevis respondon, estas mi kiu estas tro malrapida por
finpretigi la aferon (Malgraŭ mi kreis la leterojn antaŭlonge jam, mi
forgesis ĝin kundividi al KuboF). Dankon al ĉiuj. Nuntempe mi jam kalkulas
kun la letero de VF, mankas nur tiu de ELiSo. Mi kredas ke ĉio iros glate
kaj ne okazos problemo pri mia ĉeesto en la konferenco.