Zdravím,
rád bych se zeptal na dostupnost proměnných PSPadu aj. pro skriptování.
Soubor nápovědy uvádí u skriptů pro funkci getVarValue odkaz na seznam
proměnných u zvýrazňovače; nedaří se mi ale bohužel hodnoty těchto
proměnných ve skriptu získat
getVarValue("%Word%") podobně %File%, %Ext% ... vrací prázdný řetězec.
Fungují ovšem proměnné zobrazené v dialogu Nastavení: Proměnné
programu...
tj. např. pro
getVarValue("%FileName%")  ... %DateTime% aj. jsou hodnoty zobrazeny podle
předpokladů.

Je pro dostupnost některých proměnných třeba nějaké zvláštní
nastavení, nebo je to vázané na jiné podmínky?

Ještě jsem si všiml, že v souboru Scripting.rtf je namisto getVarValue
uvedena funkce getVariable, která není dostupná (tam jde asi o nějaký jen
dokumentační problém po možném přejmenování).

(PSPad 5.0.2, 321, Win 7p)

Děkuju a zdravim,
      vbr

--