Zdravím,

mám takový asi divný dotaz, který tak nějak koresponduje s debatou
výše.Postupuju podle tutoriálu a snažím se udělat si jednoduchž cms jen
na fotky a články > je potřeba vytvořit admin sekci s "admin" adresářem.

V PSPadu tedy vytvořím složku //redsys/admin a v ní vytvořím
index.php/login.php, ale index nejde otevřít ( cannot create directory in
"..     emp\PSPad\.."

Snaha o řešení byla v čtení tohoto vlákna(i jiných), ale vzhledem k tomu,
že PSPad mi funguje na sto procent vždy, když jej využívám, je s podivem,
že při snaze o otevření souboru ve složce admin se objeví tahle chybová
hláška...

..jenže!

Pokud adresář "admin" přejmenuju na "administrace" je rázem po problému,
soubor index.php jde otevřít, zapisovat i ukládat.

Jen se zeptám, je to způsobené nastavením serveru (webzdarma), nebo je to v
PSPadu ?

p.s.:"Doufám, že tenhle postřeh někomu pomůže."

--
<https://forum.pspad.com/read.php?1,66259,72212>
PSPad freeware editor https://www.pspad.com

Odpovedet emailem