pspad:
…

Součástí verze 5 jsou i přednastavení barev PSPad light a PSPad dark, kde
jsem se pokusil nadefinovat styly pro všechny jazyky.

Kde mohu najít toto přednastavení barev PSPad light a PSPad dark?
Nainstalovala jsem si poslední verzi portable verze PSpad 5.0.3(337) -
09/02/2020 a toto nastavení nemohu nikde najít. Všechny programy a OS Windows
10 mám nastavené na tmavý vzhled a světlý vzhled PSPadu mi vadí a zatím
drží u konkurenčního programu.
Dovedu si změnit pouze pozadí a barvu textu, ale už se mi nedaří změnit
úplně všechny lišty, jako to máte v tom printscreenu.

--
<https://forum.pspad.com/read.php?1,69546,73511>
PSPad freeware editor https://www.pspad.com

Odpovedet emailem