Moc děkuju za novou verzi,
problém se zvýrazňovačem u nového souboru se už neobjevuje.
Také nahrazování a nové zvýrazňování ostatních nálezů vybraného
textu je teď plynulejší (asi už od dřívější verze).

Všiml jsem si drobností při nahrazování regulérními výrazy.

Překvapivě (omylem zadaný) výraz:
$^

funguje pro nalezení prázdných řádků (v rámci nahrazování),  tj.
stejně jako očekávatelný výraz
^$

Ještě jsem si všiml, že samostatný výraz pro hranici slova

(tj. místo před prvním nebo za posledním znakem slova)
nefunguje pro nahrazení (vložení nahrazujícího textu na hranice slov), při
nahrazení se text nezmění, dialog ale ohlásí očekávaný počet
nahrazení.

Např. text "qwe asd"
po nahrazení

za:
:

zůstane beze změny, zobrazí se ale dialog:

Hledaný výraz "" byl nahrazen 4x

(po provedení nahrazení by výsledek byl ":qwe: :asd:").

Nejspíš je to ale celkem okrajová záležitost.

Zdravím a děkuju,
 vbr

--
<https://forum.pspad.com/read.php?6,73661,73682>