pspad:
Ne, SHA1 se generuje z archivu a tam uz je zkompilovany, podepsany PSPad.
Generoval jsem to znovu z toho, ktery jsem nahraval, nestahoval jsem to.

Divny z meho pohledu je to, ze kdyz zmenim byt jediny bajt, tak hash se
podstatne zmeni. Nedochazi ke zmene jen 2 znaku. Proto me to zarazilo

Zdravim,
to byl samozrejme jen takovy odhad - myslel jsem na to, ze by po spravnem
vygenerovani nejak doslo k textove nahrade udaje az na webove strance  - nahodou
se na dotycnem miste objevuji tri cisla odpovidajici poslednim buildum.
vbr

--
<https://forum.pspad.com/read.php?1,73850,73872>
PSPad freeware editor https://www.pspad.com