Ok, díky...

Ten trik s levým+pravým myšítkem jsem v helpu nenašel...
Jak jsem to párkrát zkoušel, na "Print all files" jsem asi nekliknul dost
najednou a místo toho se to rovnou spustilo, a pak jsem stornoval a stornoval a
stornoval Print Dialogy, žádná možnost přerušení...

Monitor schránky nemůžu použít, mám vlastní a není to kompatibilní,
PSPad by mi to odstřihl... [color=gray](Což je chyba ve Windows, že
SetClipboardViewer vrátí i takové předchozí HWND, na které nejde poslat
SendMessage...)[/color]
Což je mimo jiné také důvod, proč někdy přenáším kousky textu přes
pomocná okna, když je nechci logovat do clipboardu...

Ale budiž, něco tam je, třeba to stačí...
[color=gray](Snažil jsem se to navrhnout jako "nepříliš složité
vylepšení"...)[/color]

--
<https://forum.pspad.com/read.php?1,73966,73989>
PSPad freeware editor https://www.pspad.com