Zdravím,
nevím, zda je to vlastnost či chyba, ale když v editoru napíšu slovo
"Globusu" a spustím před ním kontrolu pravopisu, objeví se seznam návrhů,
kde kurzor stojí na stole Glóbusu. To bych ještě chápal, nechápu ale,
proč před tímto seznamem (z mého pohledu v pořadí tabulátoru) vidím
editační pole, jež obsahuje také slovo "Glóbusu", přitom bych čekal, že
tam bude původní slovo Globusu, abych měl kontext, které slovo je čím
nahrazováno. Jsem nevidomý, takže jestli mi něco uniklo, tak se omlouvám,
ale z tohoto dialogu se mohu leda vrátit do textu přes Escape a slovo pak
vidím, je to ale velmi nekomfortní, nejlepší je setrvat v jednom dialogu a
opravit tak více chyb najednou. Je jasné, že vy všichni coby vidící hned
možná i přes dialog na popředí vidíte celý text, a tedy i kontext, kdy je
slovo možná i zvýrazněno, já se ale do textu při aktivním dialogu se
čtečkou obrazovky nedostanu.

--
Peer

<https://forum.pspad.com/read.php?1,75330,75330>