Komponenta je stavební blok.
Našel jsem novější verzi editoru SynEdit, který je používán pro
zvýrazňování syntaxe (asi 44 souborů se zdrojáky) a je u něj vidět
nějaký vývoj. Ten jsem vzal, porovnal s tím, co jsem měl, promítnul tam
věci, které jsem upravoval. Porovnal zvýrazňovače, většinou zjistil, že
ty moje, které jsem v průběhu let na žádost uživatelů upravoval jsou
lepší. Tak jsem je upravil, aby pracovaly s novou verzí Syneditu, případně
je rozšířil o nové věci - jako třeba nové dialekty u SQL.
Pak to znamenalo nastudovat si implementaci code folding, pro který tam byla
podpora + příklad u jednoho zvýrazňovače a dodělat to i do dalších
zvýrazňovačů.

--
<https://forum.pspad.com/read.php?1,75529,75530>
PSPad freeware editor https://www.pspad.com