Žel se mi to zatím ani po opakovaných pokusech nedaří nasimulovat, ale bylo
to i b.655, tedy zřejmě od nové komponenty editoru.
A to jsem hned dal 'Porovnat s obsahem na disku', kde bylo jasně vidět, k
čemu došlo, simuloval jsem snad stejné kroky a nic – asi to není
zákonité... Ale dělal jsem 'Kopírovat řádek' (jeden) a 'Zaměnit s
řádkem nahoře' (víceřádkový blok). Budu to nadále zkoušet.

Co je ale jisté, že v nové komponentě nadále nefunguje F8 pro označení
začátku/konce bloku – nezobrazí se ani ikona ve stavovém řádku... (Mapa
kláves má F8 přiřazeno správně.)

--
<https://forum.pspad.com/read.php?6,76281,76329>
PSPad freeware editor https://www.pspad.com