Dobrý den, navazuji na připomínku k b.665, zkouším b.673, zatím na 1
souboru:
* F8 mi ani zde nefunguje (nedá se zapnout nějaký ladící režim, abych
viděl, zda se to něco snaží dělat?)

* nové: po ručním otevření souboru (dialog Otevřít) s uživatelským
zvýrazňovačem (4GT) se nenačte Průzkumník kódu (zadokovaný), ani po
Obnovit – bylo třeba změnit zvýrazňovač na jiný a zpět

* ad Oprava kombinace skutečných a chytrých tabulátorů při AutoIndent: to
už je OK, děkuji, ale jinak mi při stiscích Tab vyhovovala v podstatě
dřívější logika, kdy se i při skutečných tabulátorech skákalo pod
začátky slov na přech. řádku a místo mezer se vkládaly pokud možno
tabulátory – nešlo by to prosím nějakým nastavením opět zpřístupnit?

* drobnost: v Průzkumníku kódu po Obnovit je kurzor na aktuálním řádku
zašedlý – člověk neví, co má focus – až po stisku šipky dolů uzel
zmodrá...

* drobnost: po startu pokud hledám pomocí 'Další výskyt aktuálního
slova', tak pokud to kombinuji s F3, je to bez reakce – další výskyt se
nehledá – děje se to, pokud ještě nebylo hledáno pomocí Ctrl+F...

--
<https://forum.pspad.com/read.php?6,76345,76351>
PSPad freeware editor https://www.pspad.com

Odpovedet emailem