Historiskt så har vi inte haft annonser här och jag tror att det är en bra
sak (annars ska vi nog ha en parallel lista för det).

Däremot välkomnar vi företag som värdar för våra träffar och där har ni
möjlighet att presentera er för besökarna. Kontakta gärna mig så kan jag
berätta mer.

MVH

Johan Thelin
---
e: e8jo...@gmail.com
p: +46 (0) 700 900 250

On Thu, Sep 13, 2018, 09:39 Dario Lopez-Kästen via foss-gbg <
foss-gbg@cool.haxx.se> wrote:

> Hej,
>
> Jag undrar vad Foss-GBG har som policy för jobbannonser.
>
> Företaget jag jobbar på söker erfaret folk med Linux-, server- och
> applikationssupportskompetens.
>
> Tack!
>
> Med vänliga hälsningar / Kind regards,
>
> /dario
>
> --
> sent on the go from mobile device

---
Johan Thelin

Recommended on-line reading:
http://www.thelins.se | http://www.foss-gbg.se
Recommended off-line reading:
The Foundations of Qt Development (ISBN: 1-59059-831-8)