Wolfgang K?hn wrote:
> Hallo,
>
> kennt jemand von Euch einen Trick bzw. ein Tool/PlugIn/Script mit
> welchen ich die generierten Verzeichnisse (ToC/LoF/LoT/etc.) aus meiner
> Suche ?ber ein Buch ausklammern kann?
>
> Danke
> WoK

Translated by Babelfish:

someone knows a trick from you and/or a Tool/PlugIn/Script with which I
the generated listings (ToC/LoF/LoT/etc.) from my search over a book to
exclude can?

Eine einfache Idee: Stellen Sie ein neues, tempor?res Buch her. F?gen
Sie dem Buch nur die Akten hinzu, die Sie suchen m?chten. Eine zweite
Idee: L?schen Sie die TOC etc. aus Ihrem Buch. F?hren Sie Ihre Suche
durch. F?gen Sie die TOC etc. zur?ck zu Ihrem Buch hinzu. (?bersetzt
durch Babelfish.)

A simple idea:
Create a new, temporary book.
Add to the book only the files you want to search.
A second idea:
Delete the TOC etc. from your book.
Complete your search.
Add the TOC etc. back to your book.
(Translated by Babelfish.)

Perhaps someone else has better ideas for Wolfgang?
M?glicherweise hat jemand anderes bessere Ideen f?r Wolfgang?
http://babelfish.altavista.com/tr

--
Stuart Rogers
Technical Communicator

srogers phoenix-geophysics com

"Developers explain How the Product Works.
Technical writers explain How to Work the Product."

Get Firefox!
http://tinyurl.com/8q9c5