*Kalaulah saya mencuba,

apalah sangat risiko dan kerugiannya,

Kalau saya mencuba,

dari dulu kini saya dah berpendapatan 5 angka,

kalaulah saya mencuba,

semakin cerahlah masa depan keluarga,

kalaulah saya mencuba,

tiada sebab untuk tidak berjaya,

Tetapi saya sebenarnya takut,

untuk mencuba,

saya sebenarnya takut,

kalau tak berjaya,

saya sebenarnya takut,

kehilangan duit saya,

namun hakikatnya,

jumlah itulah saya bazirkan setiap purnama.

http://tinyurl.com/4lznl2

Kalaulah saya fahami,

saya tetap beruntung tanpa menaja pasti saya mencuba,

kalaulah saya fahami tanpa perlu menjual sendiri pasti saya mencuba,

kalaulah saya fahami peluang tetap ada walau saya terakhir sekali,

pasti saya mencuba kalaulah saya fahami,

hanya sebulan je boleh berpendapatan 4 angka pasti saya mencuba.

Namun kini, saya telah mencuba,

saya berjaya merasai hasilnya,

walau tidak menaja,

saya berjaya merasai hasilnya walau tidak menjual,

saya berjaya merasai hasilnya,

setiap minggu mendapat pulangan,

saya berjaya merasai hasilnya,

wahai rakanku sekalian,

marilah kita mencuba,

mencuba untuk berjaya... pasti akan berjaya.

http://tinyurl.com/4lznl2*