Assalamualaikum / Salam Sejahtera

Suhainizam di sini. Apa khabar?

Di emel ini saya cuma ingin berkongsi dengan saudara/saudari tentang
sesuatu yg percuma. Dalam keadaan ekonomi sekarang ni, benda-benda
percuma memang mendapat sambutan.

Saudara/saudari,
Anda tentu tahu apa itu minisite. untuk mereka grafik minisite bukan
semudah yg disangka. sebab itulah upah untuk membina grafik minisite
yg hanya merangkumi header, footer, order button berharga RM50 ke
atas. Jika lebih banyak grafik, lebih la kena bayar.

Tapi kalau kita tidak cukup masa atau tiada kemahiran utk design
grafik, bolehlah upah pereka grafik je yg buat. Mudah..

Tapi, kalau ada yg percuma lagi best..

Untuk pengetahuan saudara/saudari, saya dah pun dapatkan 3 template
minisite percuma dan boleh diguna tanpa photoshop. Photoshop ialah
perisian untuk mereka dan mencipta grafik minisite.

Oklah...download sekarang di sini :

==> http://www.MinisiteTanpaPhotoshop.com/3f905aab

saudara/saudari kena daftar dulu baru boleh download..

Selamat Bergembira dengan minisite percuma..

Suhainizam
http://www.MinisiteTanpaPhotoshop.com/3f905aab