Baru-baru ini Gobala Krishnan dan Zamri Nanyan telah melancarkan produk "Rahsia
ClickBank" dan anda boleh melihatnya di sini:

http://www.rahsiaclickbank.com/?aff_id=macce

Saya menulis ulasan ini untuk memberitahu apa sebenarnya produk ini, dan
bagaimana
anda akan mendapat manfaat daripada produk Rahsia ClickBank ini.

Rahsia Clickbank ialah produk yang direka khusus untuk rakyat malaysia.

Anda juga mungkin tahu sehingga pertengahan tahun 2008, Clickbank telah menutup
pendaftaran keahlian kepada rakyat malaysia.

Sesetengah daripada kita menemui teknik jalan belakang untuk mendapatkan akaun
ClickBank. Hatta terbitnya sebuah ebook daripada Gobala yang diberi nama
"Chapter-M"
beberapa tahun lalu yang mengajar anda bagaimana melakukannya.

Sekarang peluang terbuka luas untuk rakyat malaysia. Clickbank pula telah
menjadi
topik yang panas untuk dibincangkan.

Di dalam Rahsia Clickbank, Gobala dan Zamri bercakap mengenai bagaimana menjana
wang daripada trafik yang sedikit dan tanpa menggunakan sebarang blog.
Berdasarkan
penerangan mereka, kebanyakan "super affiliate" yang menghasilkan banyak wang
di Clickbank tidak bermula hanya dari blog untuk mempromosikan produk dan
menghasilkan
jualan.

Mereka menggunakan strategi yang berlainan yang membolehkan mereka mendapat
komisyen ClickBank semaksimum mungkin. Strategi-strategi mereka diceritakan
di dalam Rahsia Clickbank: menggunakan landing pages, pra jualan dan juga
mencari
target trafik. Strategi lain termasuk bagaimana mencari produk Clickbank yang
memberikan pulangan yang lumayan, bagaimana membina senarai email dan juga
bagaimana hendak mempromosikan produk berkaitan untuk memaksimakan jualan.

Walaubagaimanapun, ini sebenarnya hanyalah sebahagian kecil daripada
keseluruhan
produk. Bahagian utama dalam Rahsia Clickbank ialah laman web affiliate pasang
siap yang boleh digunakan terus walaupun anda tidak mempunyai pengalaman dalam
sebarang pemasaran internet. Laman web tersebut direka secara profesional dan
kandungannya amat berkesan untuk menghasilkan jualan. Ulasan produk yang
ditulis
dengan baik juga direka khas untuk tujuan jualan. Menurut kata mereka... apa
yang anda perlukan hanyalah masukkan ID Clickbank anda.

Melihat kepada laman web yang disediakan, saya boleh katakan yang saya agak
terkejut. Reka bentuknya amat bagus dan ulasan produknya dilakukan secara
profesional.
Menurut surat jualan Rahsia Clickbank, anda boleh menggunakannya untuk menjana
wang walaupun penguasaan Bahasa Inggeris anda sangat teruk - perkara penting
ni!

Saya juga telah melihat di sesetengah forum dan keseluruhan responnya juga
agak bagus. Surat jualannya mengatakan harganya mungkin akan naik tidak lama
lagi. Jadi saya cadangkan agar anda mendapatkan Rahsia ClickBank anda daripada
link ini secepat mungkin:

http://www.rahsiaclickbank.com/?aff_id=macce

Jika anda tidak mahu membuat kerja untuk keseluruhannya mereka juga menyediakan
perkhidmatan dimana mereka memberikan anda web hosting dan melakukan kerja
kerja pemasangan untuk anda. Mereka juga akan menyelaraskan reka bentuk web
dengan domain anda dan memasukan ID clickBank anda apabila diperlukan.

Secara keseluruhannya, Saya rasa Rahsia Clickbank ialah pakej yang terbaik
setakat ini. Saya yakin yang anda akan menggunakannya dengan efektif untuk
menjana wang daripada Clickbank - jika anda menggunakan Laman web pasang siap
mereka dan mengikut langkah demi langkah yang diberikan. Dapatkan Rahsia
ClickBank
dari sini:

http://www.rahsiaclickbank.com/?aff_id=macce