*Salam Sejahtera..* **

Maaf menggangu sebentar..

*SAHAM FREE..!!*

*  Tak perlu kuar duit anda walau **sesen pun**,**PERCAYALAH...** ini bukan
internet bisnes,mlm atau money game atau saya pentingkan diri sendiri.....
bukan sama sekali...**saya ingin menyampaikan berita yang mungkin **tak akan
ada lagi selepas ini**,**saya tak ada duit untuk bantu anda**, hanya dengan
cara ini harap boleh membantu anda,hanya harus menunggu sedikit masa....,*

*Sila baca betul2 ok..** *

Memang berbaloi jadi ahli percuma... dapat saham free ...saya harap kamu
semua boleh faham. *me2everyone. com* ni memberi percuma sahamnya sebanyak
100 share bila dia list d london stock exchange,awak akan nampak duit awak
semua in pounds...

SAYA BUAT NI SEBAB BILA LAGI NAK ADA PELUANG UNTUK DAPAT *SAHAM YANG LUMAYAN
DAN PERCUMA TIDAK MEMINTA 1 SEN PUN DARI KITA*...TENGOK LAH....... BETUL
BETUL PERCUMA.. TENGOK DULU KALAU TAK PERCAYA *me2everyone. com* adalah web
baru dan nak sokongan kita,ianya perlukan 100.000.000 ahli untuk membolehkan
Me2 dilancarkan secara rasmi,inilah sebabnya me2 berikan saham pada
ahlinya,jadi marilah kita semua masuk jadi ahli secara percuma,tak ada
bayaran langsung ataupun trick.. hanya perlu tunggu je. *(PENTING)* bila web
rasmi me2everyone. com dilancarkan barulah isi segala detail anda untuk
mendapat saham percuma. saham yahoo naik sampai 119 dollar, saham google
naik sampai 600 dollar jadi sekarang ni web baru nak masuk london stock
exchannge agak2nye berapa boleh naik...

kepada sesiapa nak *SAHAM PERCUMA* anda hanya perlu daftar sahaja sehingga
web rasmi baru isi detail anda secara lengkap web baru ni akan masuk d
london stock exchance.. web M2E ini beri saham percuma kerana nak dapat
sokongan kita semua. so saya harap semua yang tengok ni sila daftar secepat
yang boleh dan tak perlu bayar walaupun 1 sen . sila baca web M2E ini bila
sudah daftar .. penting.saya harap semua yang baca email ne akan daftar
kerana tak rugi pun malah lagi seronok.. dan bersemangat lagi anda mencari
ahli baru..

*Untuk daftar Layari link ini **www.me2everyone.com/467288*

kerana keprihatinan saya untuk membantu, saya sediakan panduan cara2 untuk
mendaftar sila lihat attahment

* *

Sincerely,

OnlyMe, MATUL