sajo lor den promosi..kot-kot minat...baru RM25..kesan nyer..hingga
ke ...hehehe lu pikir laa sendrik...
boli jer..online...senang..hehhehe

www.bio-asli.com/daftar.asp?id=gempur

Minyak Kelapa Dara Power 31 (RM25 sebotol)

Geng, aku nak bagitau satu benda yang best, boleh dimanfaatkan
bersama.
Telah digunakan oleh ramai kaum2, semua senyum je bila tanya camana
prestasi dia... tak pernah gagal tuuu....
 Harga dia RM35.00 untuk saiz = 35ml
Kira berbaloi la, lama nak habis ni bila dah beli.

Dibangunkan khas untuk isteri mencapai puncak sehingga 3 kali...

Suami perkasa isteri akan tersenyum ceria...

Dirumus khas untuk suami supaya tahan lebih lama ketika bersama
isteri.
KANDUNGAN
98% - Minyak Kelapa Dara
2% - Herba Terpilih

KELEBIHAN BILA DISAPU / UNTUK SUAMI
> Suami akan jadi lebih perkasa dan tahan lama..xxx.
> Isteri boleh mencapai puncak sehingga 3 kali.
> Menyegarkan dan menghangatkan.
> Pelayaran lancar dan jauh...

CARA PENGGUNAAN
Suami disyorkan memakai VCO31 selepas mandi petang (6.00pm hingga
7.00pm) iaitu 2-4 jam sebelum bersama isteri dan ianya berkesan
sehingga 10 jam. Sapukan atau “ spray “ 1 atau 2 titik sahaja (awas
jangan lebih), kemudian sapu rata pada sekeliling di bahagian leher
alat suami (terutama bahagian bawah/sensitive area) tidak perlu lumur
keseluruhan. Ianya tidak terasa sejuk dan kebas. Sebaiknya basuh
terlebih dahulu alam kelamin suami sebelum bersama isteri.

Produk ni dibawah jenama Bio-Asli, ada banyak lagi barang dia, tapi
aku cuma nak promote yang ni je, coz best and lazat...

Memang la dia produk MLM, tapi takde komitmen nak kena maintain
bulan2.. setakat beli satu barang pun dah kira activate keahlian.
Alah, setakat beli minyak VCO31 ni pun dah cukup.
boleh dapat harga RM25 sebotol, and beli online, just follow je
instruction dia...penghantaran is free la kat semenanjung!
minimum charges for sabah and sarawak...
dapat la barang dalam sehari dua bergantung lokasi!

www.bio-asli.com/daftar.asp?id=gempur